-
Q?
Care sunt conditiile generale de retur pentru produsele Blue Lily?
-
A.
-
Q?
Ce pot sa fac daca nu imi place un produs comandat?
-
A.
-
Q?
Azi am primit coletul si unele produse sunt distruse. Ce pot sa fac?
-
A.
Ne pare rău să aflăm că produsele au fost distruse în timpul transportului. Te rugăm să completezi sesizarea online (Info comandă > Trimite o sesizare), să tipărești formularul și să îl trimiți împreună cu produsele către managinul Blue Lily. În funcție de opțiunea ta, îți retrimitem produsele în stare funcțională sau îți deducem valoarea lor din contul de client.
-
Q?
Cum pot returna un produs?
-
A.
Ai posibilitatea să completezi formularul de sesizare disponibil online în secțiunea " Info comandă > Trimite o sesizare". Printează formularul de sesizare și trimite-l împreună cu produsul către magazinul Blue Lily. Te rugăm să citești de asemenea, politica Blue Lily pentru mai multe detalii.
-
Q?
Am primit coletul si imi lipseste un produs comandat. Ce fac?
-
A.
Trimite sesizarea ta la Relații clienți, folosind formularul de sesizare disponibil în contul de client > Info comandă > Trimite o sesizare. Te rugăm să verifici conținutul coletului și să compari cu factura. Dacă ai primit vreun produs în plus, care nu este facturat, te rugăm să ne sesizezi acest lucru.
-
Q?
Pot achita o comanda in rate?
-
A.
Ni. Site-ul bluelily.ro acceptă doar plata ramburs la primirea coletului.
-
Q?
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
-
A.
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare