Termeni și condiții

Definiții

Cu exceptia situatiei in care contextul cere sau se stipuleaza altfel in prezentul Document, urmatoarele expresii vor avea intelesul mentionat mai jos:

VANZATORUL, va insemna BlueLily sau SC Elixir Media Production SRL, organizata in baza legii romane si proprietarul Magazinului Web bluelily.ro.

MAGAZINUL WEB, va insemna Magazinul on-line BlueLily suportat de Website-ul asociat domeniului bluelily.ro cu subdomeniile acestuia, incluzand dar nelimitandu-se la Website-ul public disponibil Clientilor. 

CONTINUTUL, va avea urmatoarele sensuri, dupa caz:

 ·         toate informatiile afisate pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui mijloace electronice (calculator, telefon, tableta, etc…)

 ·         continutul oricarui e-mail trimis de catre Vanzator catre Clientii sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 ·         orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Vanzatorului catre Client, conform informatiilor de contactare specificate de catre acesta;

 ·         informatii legate de produsele, serviciile si/sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

 ·         date referitoare la beneficiile oferite Clientilor de catre Vanzator, sau alte date privilegiate ale Vanzatorului. 

·         incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe website, toate acestea sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau a partenerilor sai, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

 Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

SERVICIUL, va insemna serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale Magazinului Web, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa achizitioneze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

 CLIENTUL, va insemna orice persoana fizica care are sau obtine acces la Continutul si Serviciul oferit de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, ulterior crearii Contului de Client.

 CONTUL DE CLIENT, va insemna ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Client accesul la zonele publice ale Magazinului Web prin care se face accesul la Serviciu. Crearea unui Cont de Client in Magazinul Web este limitata exclusiv la Clientii Persoane Fizice. In situatia in care Clientul doreste asocierea sa cu o Persoana Juridica, acesta va selecta bifa Sunt Persoana Juridica diponibila in sectiunea si va introduce datele de facturare ale societatii.

 CARD BANCAR va insemna instrumentul de plata, proprietate a Clientului folosit de catre acesta pentru a plati in vederea achizitionarii produselor din Magazinul Web.

 NUMERAR va insemna instrumentul de plata folosit de catre acesta pentru a plati produsele din Magazinul Web cu livrare la domiciliu.

REPREZENTANT FIRMA DE CURIERAT, va reprezenta persoana insarcinata sa duca la destinație comanda lansata in Magazinul Web.

 PRODUSUL va insemna orice articol afisat in Magazinul Web care in momentul Comenzii este disponibil pentru a fi adaugat fie in Cosul de Cumparaturi sau in Listele mele de cumparaturi a Clientului. In spatiul Magazinului Web Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Fisa de Produs, care afiseaza caracteristicile individuale al unui Produs selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Magazinul Web vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte in conformitate cu politica de Produs in vigoare. Pe site-ul www.bluelily.ro sunt publicate informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

COMANDA va reprezenta o lista de articole, rezultata in urma adaugarii in Cosul de Cumparaturi a Produselor disponibile in Magazinul Web in vederea achizitiei. O Comanda initiata poate avea mai multe stadii:

·         Stadiul nefinializat se refera la Comanda in curs si se identifica cu Cosul de Cumparaturi;

·         Stadiul finalizat se refera la Comanda finala, care nu mai poate fi editata, si reprezinta Lista de Achizitie;

·         Stadiul pre-platit este stadiul Comenzii pana la livrarea Produselor catre Client;

·         Stadiul platit este stadiul Comenzii dupa livrarea Produselor catre Client;

·         Stadiul facturat este stadiul Comenzii din momentul Trimiterii facturii electronice catre Client;

·         Stadiul respins este stadiul Comenzii ne-acceptate de catre Vanzator sau de procesatorul platilor;

COSUL DE CUMPARATURI, va insemna forma web a cosului compus din totalitatea Produselor si Serviciilor selectate de catre Client din Magazinului Web in vederea achizitiei. Compozitia acestuia poate fi modificata pana la un anumit stadiu al Comenzii, moment in care devine Lista de Achizitie.

LISTA DE ACHIZITIE va reprezenta forma finala a listei cu Produsele adaugate de Client in Cosul sau de Cumparaturi in vederea achizitiei. Aceasta tine loc de Comanda ferma si este afisata in Magazinul Web inainte de efectuarea platii on-line sau inainte de livrarea la domiciliu Orice incercare de editare a Listei de Achizitie, antreneaza reinitializarea unei Comenzi noi.

INTERVALUL DE TIMP va insemna Data si Ora disponibile pentru ridicarea Produselor comandate din Magazinul Web, in cazul in care Clientul a ales sa ridice comanda din Magazin, din zona special amenajata, sau va insemna Data si Ora disponibile pentru receptia la domiciliu/alta adresa specificata de client in momentul lansarii comenzii. Acesta va fi selectat de catre Client in procesul de plasare a Comenzii.

PERIOADA DE PRELUNGIRE va desemna perioada de 24 ore de la Intervalul de Timp angajat in Comanda pentru ridicarea sau receptionarea Produselor de catre Client. Aceasta va fi anuntata de catre Vanzator prin SMS in momentul expirarii Intervalului de Timp initial. Vanzatorul nu va percepe nicio taxa pentru prima prelungire.

PRAGUL MINIM va desemna valoarea minima a Comenzii acceptata de Vanzator. Pentru Magazinul Web cu ridicarea comenzii de la magazin aceasta este de 50 lei cu TVA (costul bunurilor cu TVA)

TAXA DE LIVRARE va insemna o suma fixa pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web cu livrare la domiciliu. La momentul redactarii prezentei editii CGV, valoarea acesteia este stabilita la 21 de lei. Clientul nu poate cere rambursarea costului livrarii pentru produsele livrate la domiciliu.

DOCUMENTUL desemneaza prezentele Conditii Generale de Vanzare bluelily.ro sau CGV.

CONTRACTUL LA DISTANTA reprezinta, conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a., contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.

NEWSLETTER/ ALERTA/ COMUNICARE desemneaza mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

FISA PRODUSULUI va desemna pagina dedicata Produsului comercializat in Magazinul Web care afiseaza informatii detaliate despre acesta cu titlu informativ. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, dar si continutul nutritional si ingredientele etc. Va urgam sa nu va bazati doar pe informatiile prezentate in Magazinul Web, ci sa verificati datele de pe ambalaj sau sa contactati producatorul. Depunem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe www.bluelily.ro. Rareori acestea pot contine inadvertente; o fotografie de produs poate contine elemente neincluse in produsul livrat, unele specificatii se pot modifica de catre producator fara preaviz si in descriere pot sa apara erori de operare.

PRODUSUL INLOCUITOR va desemna Produsul similar sau superior celui comandat de Client, propus de Vanzator Clientului pentru a inlocui un Produs indisponibil temporar. Vanzatorul va anunta Clientul despe eventualele Produse indisponibile in Magazinul Web si va conveni impreuna cu acesta asupra Produsului Inlocuitor, care in toate cazurile va veni in avantajul Clientului. Diferenta de pret rezultata in urma substitutiei celor doua Produse, va fi mereu suportata de Vanzator.

PRETUL PROMOTIONAL va desemna reducerea valorica reprezentand un pret special valabil intr-o perioada de timp determinata acordata Clientilor la discretia Vanzatorului. Conditiile acordarii Pretului Promotional vor fi afisate de catre Vanzator in Magazinul Web pentru fiecare campanie in parte conform politicii aplicabile in momentul Comenzii.  In plus, toate promotiile prezente pe www.bluelily.ro sunt valabile in limita stocului disponibil.

TRANZACTIE va insemna orice incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui Produs de catre Vanzator catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de Carduri Bancare agreat de catre acesta sau numerar in cazul in care comanda este livrata la o adresa specificata de client in momentul lansarii comanzii.

 LIVRARE va insemna produsele comandate din Magazinul Web cu livrare la domiciliu, transportate contra cost la adresa comunicata de Client

I. Informatii generale

Prezentele Conditii Generale de Vanzare (CGV ) stabilesc conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Magazinului Web www.bluelily.ro, cu subdomeniile acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica CGV  in orice moment si fara nicio notificare prealabila. De aceea, va recomandam sa consultati in prealabil aceasta sectiune de fiecare data cand doriti sa initiati o Comanda online, aplicabile fiind exclusiv CGV  in vigoare la data efectuarii Comenzii.

Acceptarea acestor conditii este realizata, in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea bifei "Am luat la cunostinta si accept Conditiile Generale de Vanzare". Bifarea acesteia si selectarea butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea CGV  pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

Orice persoana cu varsta peste 18 ani care doreste sa comande din Magazinul Web, cu subdomeniile acestuia, trebuie sa parcurga Procedura de Inregistrare pentru a crea un Cont de Client, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, adresa postala, numarul de telefon. Parola Contului de Client este strict personala, iar Vanzatorul recomanda Clientului sa nu o divulge nimanui, asigurand astfel pastrarea integritatii Contului sau.

Magazinul Web bluelily.ro se adreseaza Clientilor persoane fizice, posesorii unui Cont de Client in cadrul Magazinului Web, in mod exclusiv care au depasit varsta de 18 ani si care au parcurs etapele inregistrarii necesare crearii unui Cont de Client, nefiind suspendati sau inlaturati de catre Vanzator, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Client, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile efectuate in nume personal si isi asuma consecintele care decurg din utilizarea spatiului Magazinului Web. De asemenea, Clientul raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, produsele Magazinului Web sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta CGV :

·         Acesta renunta la accesarea website-ului si implicit la serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, incetand primirea Newslettere-lor/Alertelor si/sau Comunicarilor din partea Vanzatorului, de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.

·         Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul CGV , sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

In cazul in care Clientul si/sau isi revoca acceptul dat in favoarea respectarii CGV :

·         Acesta renunta la accesarea website-ului si implicit la serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, incetand primirea Newslettere-lor/Alertelor si/sau Comunicarilor din partea Vanzatorului, de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.

·         La solicitarea scrisa a Clientului, Vanzatorul va sterge toate datele personale care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

·         Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul CGV , sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea CGV  pe perioada derularii unui Angajament (comandarea/ cumpararea unor produse), pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor datoriilor neonorate fata de Vanzator.

In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor datoriilor neonorate fata de Vanzator si isi revoca acordul exprimat in favoarea CGV , Vanzatorul va anula Contul de Client al acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Pentru a-si exercita dreptul prevazut mai sus, Clientul poate contacta direct Vanzatorul, sau poate folosi optiunile din continutul Magazinului Web destinate acestui scop.

In cazul in care nu sunteti de acord cu aceste CGV , va rugam ca inainte de a initia comanda dvs. sa ne trimiteti un mesaj cu aspectele pe care doriti sa le clarificati. De asemenea, asteptam opiniile si sugestiile dvs pe adresa e-mail: office@bluelily.ro.

II. Comanda online

Pentru a plasa o comanda online in Magazinul Web bluelily.ro, Clientul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

  1. Sa consulte Fisa Produsului in care este mentionata denumirea, marca, pretul perceput si principalele caracteristici ale acestuia precum si eventualele avantaje comerciale.
  2. Sa selecteze butonul Listele mele de cumparaturi ori de cate ori identifica Produse pe care intentioneaza sa le comande ulterior. Astfel, Produsele sunt adaugate in sectiunea "Listele mele de cumparaturi", din pagina de Profil a Clientului, si pot fi ulterior regasite si adaugate in Cosul de Cumparaturi.
  3. Sa selecteze butonul Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele sunt adaugate in Cosul de Cumparaturi al Clientului, acestea fiind afisate in meniul din partea de sus a ecranului.
  4. Pentru a comanda produsele din cos, clientul trebuie sa se autentifice cu e-mailul si parola Contului sau de Client si sa urmeze pasii mentionati. In cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Magazinul Web bluelily.ro, se impune crearea unui Cont.
    1. in primul pas, Cos de cumparaturidupa autentificare, Clientul este directionat catre o pagina in care se afiseaza Modalitatea de livrare si lista cu toate Produsele selectate pentru achizitie..
    2. Pentru Livrare la domiciliu, trebuie selectata adresa de livrare, daca nu este inca definita se va crea accesand butonul «Adauga o noua adresa de livrare», ziua si intervalul de livrare. 
    3. In zona «Produse in cosul tau», pe fiecare linie, pentru fiecare Produs comandat, se regasesc urmatoarele detalii: poza, denumirea Produsului, cantitatea, pretul unitar cu taxe incluse, subtotal cu taxe incluse, economii, valoarea totala a Comenzii. Aici clientul are posibilitatea sa modifice cantitatile Produselor, sa stearga sau sa adauge Produse noi in Cosul de Cumparaturi. In cazul in care un produs din cos nu mai este disponibil, pe linia urmatoare i se va recomanda un produs similar din Magazinul Web.
    4. Sa selecteze butonul Calculeaza reducerile pentru a vizualiza continutul final al Comenzii si beneficiile primite si sa acceseze butonul «trimite comanda» cand va fi directionat catre un nou pas.
  5. In pasul 2, clientul poate sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru companie. La final, clientul selecteaza butonul Verifica comanda pentru validarea finala din pasul 3, Rezumat comanda.
    1. Daca se alege plata online cu Cardul Bancar dupa validarea finala a comenzii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. In aceasta Pagina de Plata securizata, clientul trebuie sa indice datele sale bancare: numele titularului si numarul Cardului Bancar, data expirarii (luna si anul), codul de securitate si sa selecteze butonul Platesc in siguranta. 
    2. Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de .
    3. Pentru Persoanele Fizice, la Facturare se vor folosi informatiile din contul clientului, iar pentru Persoanele Juridice cele definite in pagina «Modalitate de plata». 
  6. In pasul 3, in pagina Rezumat comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare si modalitatea de plata. Daca aceste informatii sunt corecte, se acceseaza butonul trimite, daca nu, se revine in pasii anteriori, Cos de cumparaturi sau modalitatea de plata, pentru a actualiza datele.
  7. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un mesaj de confirmare a Comenzii. La scurt timp dupa, un e-mail de confirmare este primit de client pe adresa de mail din cont.
  8. In cazul comenzilor cu livrare la domiciliu, Clientul este contactat telefonic de un reprezentant al firmei de curierat pentru a confirma programarea facuta in momentul lansarii comenzii si adresa de livrare.
  9. Alte mesaje de confirmare vor fi trimise Clientului de catre Vanzator in urmatoarele situatii:
    1. e-mail la crearea Contului de Client;
    2. e-mail la schimbarea parolei Contului de Client;
    3. e-mail dupa lansarea comenzii, Clientul va primi pe e-mail-ul indicat in Contul de Client un mesaj de confirmare Comanda, avand atasat documentul Bon de Ridicare;
    4. e-mail de anulare a Comenzii,
    5. e-mail dupa primirea Produselor, avand atasat Factura;
    6. e-mail de confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia;
    7. e-mail de distribuire a unei liste de cumparaturi;
    8. e-mail de distribuire a unei retete.
  10. In pagina de Profil a Clientului va fi pastrat istoricul informatiilor referitoare la Comanda/Comenzile efectuate de Client, Produsele preferate. Tot aici va fi disponibila optiunea Dezactivare Cont.

Pentru serviciul de livrare la domiciliu, taxa de transport este de 21 de lei pentru comenzi de pana in 100 de lei. Comenzile mai mari de 100 de lei au transport gratuity.

Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii produselor oferite spre vanzare. Fotografiile, filmele, desenele etc. cu produse reprezinta doar ilustratii furnizate in scopuri informative. Clientii sunt incurajati sa citeasca Fisa fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare:

Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produsului. OUG nr. 34/2014

In afara cazului in care se prevede altfel, Produsele afisate pe website-ul www.bluelily.ro sunt clasificate ca fiind disponibile. Cu toate acestea, daca, in ciuda vigilentei noastre, un Produs comandat este indisponibil, Clientul va fi informat cu privire la acest aspect in momentul ridicarii Comenzii, i se poate recomanda un Produs Inlocuitor si daca acesta nu va fi acceptat de Client, ii va fi livrata Comanda fara Produsul lipsa, care nu va fi facturat. Produsul Inlocuitor va fi, in masura posibilitatilor, superior celui care lipseste, iar diferenta de pret va fi suportata de Vanzator.

Pentru moment, receptia partiala a comenzii livrate la domiciliu nu este posibila. Comanda se poate accepta asa cum este, ulterior gasindu-se o rezolvare amiabila, sau se poate refuza integral. Daca dupa primirea comenzii s-a constatat lipsa unui articol care figureaza pe bonul de comanda, te rugam sa ne semnalezi situatia prin mail la office @bluelily.ro sau telefonic, la  0748 587 817 si impreuna vom gasi o cale de a solutiona cererea ta.

De asemenea, daca un articol s-a deteriorat la transport, te rugam sa ne semnalezi aceasta situatie prin mail la office@bluelily.ro sau telefonic, la  0748 587 817 si impreuna vom gasi o cale de a solutiona cererea ta.

In toate cazurile, furnizarea online a numarului Cardului bancar si validarea finala a Comenzii vor constitui dovada integralitatii Comenzii respective. Aceasta validare necesita semnatura si acceptul expres al Clientului pentru toate operatiunile efectuate online. In cazul livrarii la domiciliu, validarea comenzii de catre Client se va face in momentul lansarii acesteia.

 Nicio modificare a Comenzii nu va fi acceptata dupa validarea acesteia de catre Client, cu exceptia acordului expres al Vanzatorului.

 Datele stocate in sistemele informatice ale Vanzatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Comenzilor care au intervenit intre parti.

 Datele stocate in sistemele securizate ale procesatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Platilor care au intervenit intre parti.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime (respectiv, dar fara a se limita la comportament si/sau limbaj neadecvat), in special in cazul in care cantitatile comandate sunt disproportionat de mari in raport cu cantitatile comandate in mod normal de catre Clientii care intrunesc calitatea de consumatori, dar si in cazul detectarii unui risc de frauda sau in cazul in care centrul de plata bancara refuza eliberarea autorizatiei.

III. Modalitati de plata si Preturi


 Sunt acceptate 2 modalitati de plata pentru achizitiile efectuate de Clienti din Magazinul Web: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare.

Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online.

 Am activat serviciul de plata Electronica 3D Secure. Daca acest serviciu nu este inca activat pentru cardul tau, iti recomandam sa te adresezi bancii emitente pentru a il ACTIVA. Acum poti plati in siguranta pe www.bluelily.ro.

 Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat.

 Vanzatorul nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plati online. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Vanzator are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

 Cotele de TVA aplicabile sunt cele aflate in vigoare la Data de Livrare a Produselor Clientului. In cazul in care intervin schimbari legislative, diferentele care rezulta in urma modificarii cotelor de TVA vor fi dupa caz, retinute sau restituite Clientului de catre Vanzator.

Preturile taiate de o linie afisate pe site semnifica pretul cu TVA inclus pentru Produsele care fac parte dintr-o campanie de reducere de pret. Aceste preturi au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, ele fiind dublate de afisarea unui Pret nebarat, care reprezinta Pretul Promotional aplicabil la data Comenzii. In cazul unui Pret Promotional, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea de aplicare a acestui Pret pentru toate Comenzile plasate in perioada promotionala.

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul platii prin Card Bancar, Vanzatorul va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii Comenzii. In cazul platii in numerar, Vanzatorul va primi sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei  de curierat dupa transmiterea catre acesta din urma a confirmarii Comenzii.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

IV. Rambursare comenzi achitate online 


In cazul rambursarii sau anularii comenzilor achitate online cu cardul, suma retrasa va fi rambursata in cont. 

Te rugam sa contactezi Mobilpay la numarul de telefon 021 527 77 27, pentru a afla codul unic de anulare al tranzactiei cu care sa poti cere bancii emitente a cardului sa opereze tranzactia in cont. Conform legislatiei in vigoare, doar titularul contului poate cere aceste informatii. 

Sunt banci care pot rambursa banii in cont imediat, dar conform legislatiei in vigoare, banca poate opera tranzactia de rambursare in maxim 30 de zile de la momentul efectuarii acesteia.

V Livrare la domiciliu prin serviciul bluelily.ro

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii. Clientul se obliga sa fie prezent pentru a receptiona comanda la adresa mentionata pe bonul de livrare.

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Magazinul Web nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

Livrarea produselor este asigurata pe tot teritoriul României.

La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii.

O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.

Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Magazinul Web si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Magazinul Web, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

VI. Garantii si Returul Produselor

Fiecare Produs omercializat de Vanzator beneficiaza de Termenul de Garantie sau Valabilitate, mentionat in Certificatul de Garantie al Produsului, pe eticheta sau ambalajul acestuia, dupa caz.

Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui Produs sunt prezentate in Fisa de Produs dedicata.

Niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate mai sus.

Fiecare Produs comercializat de Vanzator beneficiaza de o garantie de conformitate in baza prevederilor Legii 449/2003.

In cazul in care Vanzatorul nu poate livra un Produs din cauza ca Produsul nu este disponibil, acesta va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Vanzatorul ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care Produsul a fost deja platit, sumele varsate ca plata vor fi rambursate Clientului de catre Vanzator in Magazinul sau, in aceeasi zi, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

In eventualitatea depasirii Intervalului de Timp prevazut pentru livrare, Vanzatorul sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea Termenului de Livrare cu o noua perioada ce nu va depasi 24 ore de la Intervalul stabilit initial in Comanda. La expirarea unei Perioade de Prelungire, nefinalizata prin Receptionarea  Produselor, Comanda va fi automat anulata. In toate cazurile sus mentionate, sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in aceeasi zi in contul sau, retinandu-i-se contravaloarea Taxei de Procesare.

A. Returnarea produselor

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate.  Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin mandat postal sau virament bancar.

Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare

Cum se returnează un produs?

Trimite un email la  office@bluelily.ro. și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.

Nu pot fi returnate produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri.

Aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.

Cardurile cadou nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui card cadou pot fi schimbate doar cu  alte produse care se afla pe stoc sau cu un cupon de valoric în valoare egala cu produsele inițial comandate.

B. Frauda

Vanzatorul nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

Vanzatorul declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vanzatorului. Clientul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Vanzator.

Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail.

Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

C. Limitare de responsabilitate

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul neexecutarii sau executarii necorespunzatoare a contractului fie din cauza Clientului, fie din cauza unei actiuni insurmontabile sau imprevizibile a unei terte parti, fie din cauza unui caz de forta majora.

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Magazinele Web sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in CGV .

Vanzatorul nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Magazinele Web, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in Sectiunea 3 a CGV , si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Vanzatorului.

Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor website-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele website-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii website-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorului, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

·         Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;

·         Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

·         Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;

In limita prevederilor CGV , operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.

D. Legea aplicabila

CGV  vor fi aplicate si interpretate in conformitate cu legislatia romana.

 In cazul in care orice prevedere a CGV  este declarata nula sau inaplicabila, aceasta prevedere va fi interpretata in asa fel incat sa reflecte cel mai bine intentiile partilor, iar restul prevederilor vor fi considerate aplicabile de plin drept.

 Neaplicarea sau nerevendicarea aplicarii de catre BlueLily a oricarei dispozitii prevazute in CGV  sau a oricarui drept al sau, nu se va interpreta in niciun caz ca renuntarea BlueLily la o astfel de dispozitie sau la un astfel de drept.

E. Politica de Confidentialitate.

VII. Drepturile de Proprietate Intelectuala si Industriala

Toate elementele acestui Magazin Web (texte, fotografii, ilustratii, marci, logo-uri, pictograme, etc.) sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau a partenerilor sai. Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.

Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitat ea civila si penala a autorului sau.

Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui website necesita acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului Utilizarea oricaror informatii de pe acest website in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.

VIII. Litigii

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc website-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile CGV .

Orice disputa cu referire la prezentul document CGV  care ar putea sa apara intre un Client si Vanzator se va rezolva mai intai pe cale amiabila.

Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, la sediul Vanzatorului, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

IX. Dispozitii finale

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice parte din Continut, fara notificare prealabila a Clientului.

In limita prevederilor CGV , Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul website-ului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a website-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Vanzatorul, va rugam sa contactati Serviciul Call Center suport bluelily.ro la numarului de telefon  0748 587 817, de luni pana sambata, in intervalul 10:00-20:30, si duminica in intervalul 10:00-18:30

Serviciul Call Center suport bluelily.ro disponibil la numarul de telefon  0748 587 817 si respectiv prin email la adresa office@bluelily.ro este pregatit pentru a oferi suport clientilor la utilizarea magazinului web bluelily.ro: crearea si utilizarea Contului de Client, navigarea pe bluelily.ro, pasii de urmat de catre Client pentru a plasa o comanda, verificarea statusului unei comenzi plasate de Client, preluarea sugestiilor si sesizarilor legate de utilizarea magazinului web bluelily.ro.

  Toate solicitarile si sesizarile transmise serviciului Call Center suport bluelily.ro sunt preluate cu cea mai mare atentie si redirectionate dupa caz catre departamentele si serviciile din cadrul companiei de competenta carora tine subiectul solicitarilor respective, daca serviciul nu detine informatiile necesare pentru a raspunde direct acestora.

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Magazinul Web bluelily.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea Vanzatorului.

X. Identificarea Vanzatorului

Magazinul Web www.bluelily.ro este proprietatea S.C. ELIXIR MEDIA PRODUCTION SRL., cu sediul social in Str. Râului, Nr 76, Camera 5, Magurele, Ilfov inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/3905/2018, cod unic de inregistrare 30654139

 Adresa de contact: Str. Râului, Nr 76, Camera 5, Magurele,

Telefon: 0748 587 817